"مراقبت از مشتری، به شکل جدیدی بازنگری شده است. ما سعی کردهایم مشکلات مشتریان را سریعتر حل کرده و آنها را راضی نگه داریم. در هر تماس، فرصتی است که یک تجربه مفید برای مشتری ایجاد کنیم. بخش مراقبت از مشتریان 100mizبر پایه این باور ساخته شده - این باور است که ما را به عنوان یک شرکت برون سپاری فروش متفاوت میکند.
با استفاده از تجربه ما از خدمات مشتری، پشتیبانی آفلاین و فناوری هوشمند خودکار،،ما به شما کمک میکنیم تا هزینههای پشتیبانی را کاهش داده و بهبود رضایت مشتری حاصل آید.تیم پشتیبانی ما با مزیت رقابتی را درکسبوکار شما قویتر کنند، هزینههای کاری را کاهش دهند و انتخاب مشتریان را سادهتر کنند."
برونسپاری خدمات مشتری
"خدمات مشتری برونسپاری شده :این که فقط "خوبه که داشته باشیم" باشد، بلکه بازیگر اصلی است. وقتی خدمات پشتیبانی مشتریانتان را به 100 میزبرونسپاری میکنید، به معنای در رقابتها جلو هستید. از ارتقاء نمایندگان پشتیبان ما بهرهمند شده و با استفاده از اجرای چابک، منابعی را در اختیار شما قرار میدهیم تا با اطمینان به خریداران سرویس دهید - حل مسائل در اولین تلاش، هزینهها کاهش میابد و سطوح نوآورانهی ا از حمایت مشتری باز میشود..
اقدام به گسترش خدمات مشتری برای پاسخ به نیازهای متغیر، کار آسانی نیست. پشتیبانیهای تخصصی مشتریان 100miz چالشها و مسائل پیچیده را از روی میز شما برمیدارند. با این کمک، به راحتی مشتریان خود را در هر کانال و به هر مقیاسی حمایت میکنید. همیشه جذاب وهماهنگ با هویت برند."
توسعه مرکز امداد مشتریان
پلتفرم خدمات خودکار برای مشتریان شما. خدمات خودکار در لحظه و مکان حاضر است. با پایش شبکه اجتماعی و ایجاد محتوا جهت بازار پیشرو، خدمات توسعه مرکز امداد مشتریان به برندها این امکان را میدهد که برای هر جستجوی مشتری مرتبط و نیاز روز، ویژه باشند. پایگاه دانشهای ما، در اولین تلاشی تمامی مسایل مشتریان حل میکند، و فرصتهای خدمات خودکاری که موجب کاهش هزینه های مشارکت نماینده کسبوکار شما نیاز دارد تا هزینههای مشارکت نماینده را کاهش دهد.