بازارسازی رابطه ای

پرورش، تبدیل، حفظ: با ایجاد روابط قوی با مشتریان، موفقیت را تسریع بخشید.

 مشتریان محوری  اصلی داستان موفقیت برند هستند – اما بسادگی امکان دارد  تا تمرکز را بر روی آنانی که قبلاً وارد شده‌اند، از دست دهیم. بازارسازی رابطه‌مند100miz به منظور بازگرداندن مشتریان موجود به مرکز ساخته شده است. ما با برندهایی همکاری می‌کنیم که پتانسیل تقویت ارتباطات با مشتریان موجود  را در خود می‌بینند – زیرا بازارسازی با جذب مشتری به پایان نمی‌رسد.

ما با فعال‌سازی داده و شتاب دادن به کمپین‌ها، ارتباطات قوی‌تر بین برندهای معتبر و خریدارانشان را تشویق میکنیم. نیازهای مصرف‌کنندگان  را در مرکز  نگه میداریم ، برنامه‌های B2B و B2C را هماهنگ و بهبود می‌بخشیم که افتخار برند را ایجاد کنند – کسب کسب و کار مداوم ایجاد کند و منجر به  افزایش طول عمر مشتری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *